Thursday, December 16, 2010

recently

我承认我在生活上要求很高
我承认我贪心
也承认我不是一个又耐心的人


今天的我是怎么回事?
一天都在忙碌
都不知道自己在忙些什么
每天早上起床做孝女载爸爸去做工
然后回家补眠起床就要载妈妈做这个那个
再不然就载爸爸放工


原以为今天就这样过一天
没有什么特别
可是为什么我总是那么讨厌和懵懂!
蠢到死!


讨厌最近的自己
爱钱也爱花钱
不孝但要硬装孝顺
做工但是不甘愿


某些人
我不会活得比你差!
你看着!


i felt like lost something in my life?
what the thing i lost?
is it soul?
may be?
i lost my aim and planning in my life
cause everything is won't control by myself
i cant control my life
my time is tied
my life is bored
what should i said?


may be is mine problem 

No comments: